Specialistai
- Specialieji pedagogai
Padeda specialiųjų poreikių mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, lavina jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgdama į kiekvieno specialiųjų poreikių mokinio gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus. Pataria mokytojams, kaip pritaikyti mokiniams mokymosi medžiagą, modifikuoti ir adaptuoti bendrąsias programas. Atlieka pedagoginį mokinių vertinimą.
- Logopedai
Logopedai teikia specialiąją logopedinę pagalbą mokiniams, turintiems regos, kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimų. Sudaro individualiąsias, pogrupines ir grupines specialiųjų poreikių mokinių kalbos ugdymo programas. Konsultuoja mokytojus, tėvus ir kitus asmenis, dalyvaujančius ugdymo procese. Rengia ir naudoja specialiosios logopedinės pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones.
- Surdopedagogai
Savo kompetencijos ribose įvertina mokinio regimojo ir girdimojo suvokimo, tarties ir žodinės kalbos įgūdžius bei komunikacinius gebėjimus, lavina mokinio komunikacinius gebėjimus, formuoja regimojo, girdimojo suvokimo, pažintinės veiklos įgūdžius, mokslo metų pradžioje ir pabaigoje vertina mokinio žodyno lygį, formuoja ir plečia mokinio žodyną mokslo metų eigoje, konsultuoja ir teikia rekomendacijas mokytojams apie efektyvius vaikų, turinčių klausos negalią, ugdymo būdus, metodus, konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus). Surdopedagogai veda tarties, kalbos mokymo ir klausos lavinimo specialiąsias pratybas, specialiųjų pratybų forma – individualios ir grupinės pratybos.
- Psichologai
Konsultuoja vaikus, tėvus (globėjus) pedagogus vaiko asmenybės ir ugdymosi problemų klausimais, numato nepageidaujamo elgesio prevencijos ir korekcijos būdus. Įvertina vaiko asmenybės ir ugdymosi galias ir sunkumus. Rūpinasi centro bendruomenės psichologiniu švietimu, psichologinių problemų prevencijos įgyvendinimu.
- Gydomosios kūno kultūros specialistai
Pagal gydytojų rekomendacijas teikiama kvalifikuota kineziterapinė pagalba. Gydomosios kūno kultūros pamokas lanko vaikai, turintys įgimtus ar įgytus judesio-padėties sutrikimus, liekamuosius reiškinius po somatinių ar neurologinių susirgimų. Aktyvios funkcinės-refleksinės terapijos metodai, bendrosios ir specialios treniruotės priemonės padeda atstatyti arba kompensuoti sutrikusias organizmo funkcijas, lavinti fizinį (organizmo) pajėgumą. Vykdo korekcinę terapiją vaikams, turintiems stuburo iškrypimus, ydingą laikyseną, plokščiapėdystę. Rengia individualias programas kiekvienam vaikui ir vykdo jas. Konsultuoja tėvus, pedagogus, rengia metodinę medžiagą.
- Regėjimo funkcijų lavinimo mokytojai
Specialūs regėjimo lavinimo užsiėmimai ugdytiniams, kurių regėjimo aštrumas žemesnis nei 0,1 pravedami vizualinių funkcijų lavinimo kabinete. Pagrindinis darbo principas – lavinti regėjimo suvokimą, jei ugdytinis turi bent šviesos pojūtį. Individualios pratybos pagal kiekvienam asmeniui, atsižvelgiant į jo vizualinių funkcijų išsivystymo lygį, amžių, gebėjimus, sudarytą programą.
- Tiflopedagogai
Bendradarbiaudami su mokytojais, mokiniais, tėvais, kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, mokyklą aptarnaujančios pedagoginės psichologinės tarnybos specialistais, numato ugdymo tikslus ir uždavinius bei jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiųjų poreikių mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko. Padeda akliems ir silpnaregiams mokiniams įsisavinti ugdymo turinį ir lavina jų sutrikusias funkcijas atsižvelgdami į kiekvieno mokinio regėjimo funkcijų būklę, gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus. Moko aklus ir silpnaregius mokinius tinkamai naudotis specialiosiomis mokymo priemonėmis ir kompensacine technika.
- Socialiniai pedagogai
Padeda mokiniams geriau adaptuotis visuomenėje, bendruomenėje, ugdymo įstaigoje, kitose socialinėse įstaigose, vykdančiose ugdymo funkcijas, racionaliau išnaudoti visas teikiamas galimybes lavintis, ugdytis ir augti savarankiškais piliečiais. Socialinis pedagogas dirba kartu su pedagogais, auklėtojais, kitais specialistais, tėvais ar teisėtais vaiko atstovais, bendruomene.
- Ergoterapeutai
Ergoterapijos metu ugdomi protiniai gebėjimai, sugebėjimas koncentruoti dėmesį; mokoma kasdienių buitinių, higieninių įgūdžių; sprendžiamos įvairios su mokymosi veikla susijusios problemos. Specialiųjų poreikių turintys vaikai įgalinami siekti maksimalaus savarankiškumo visose gyvenimo srityse. Užsiėmimų metu formuojamas vaiko savarankiškumas, smulkiosios motorikos įgūdžiai, pažintinės funkcijos. Kuriama saugi ir stimuliuojanti aplinka, pritaikyta kiekvieno vaiko poreikiams. Taikoma sensorinė integracija, skatinama vaikų savireguliacija.
- Sveikatos priežiūros specialistai
Pagrindinis specialisto veiklos tikslas: saugoti ir stiprinti mokinių sveikatą. Pasakoja apie sveikatos išsaugojimo ir stiprinimo būdus, konsultuoja mokinius, tėvus, pedagogus ir kitus įstaigos darbuotojus. Tikrina mokinių asmens higieną. Teikia ir koordinuoja pirmosios pagalbos teikimą. Renka, kaupia, analizuoja duomenis apie mokinių sveikatos būklę, pataria, kaip laikytis gydytojų rekomendacijų ugdymo įstaigoje. Planuoja užkrečiamųjų ligų ir jų plitimo profilaktikos priemones. Tvarko dokumentaciją, susijusią su sveikatos priežiūra.
Specialistų kontaktai:

Specialisto pavardė, vardas | Pareigos, atliekamos funkcijos, specialieji reikalavimai pareigybei | El. paštas |
Dobrochotovienė Adelė | Bendrosios praktikos slaugytojas | adele.dobrochotoviene@kpduc.lt |
Dogadajeva Stela | Specialusis pedagogas | stela.dogadajeva@kpduc.lt |
Gurevičienė Audronė | Logopedas | audrone.gureviciene@kpduc.lt |
Gutauskaitė Greta | Ergoterapeutas | greta.gutauskaite@kpduc.lt |
Jancevičienė Aušra | Socialinis pedagogas | ausra.janceviciene@kpduc.lt |
Kolpakova Laimutė | Logopedas | laimute.kolpakova@kpduc.lt |
Lodienė Sonata | Specialusis pedagogas | sonata.lodiene@kpduc.lt |
Kazakevičienė Ugnė | Psichologas | ugne.kazakeviciene@kpduc.lt |
Kriščiūnė Urtė | Psichologas | urte.krisciune@kpduc.lt |
Prasauskienė Jūratė | Logopedas | jurate.prasauskien@kpduc.lt |
Uscilaitė Jolita | Specialusis pedagogas | jolita.uscilaite@kpduc.lt |
Urbonavičius Valdas | Logopedas | valdas.urbonavicius@kpduc.lt |

Specialisto pavardė, vardas | Pareigos, atliekamos funkcijos, specialieji reikalavimai pareigybei | El. paštas |
Bajarskienė Valentina | Surdopedagogas | valentina.bajarskiene@kpduc.lt |
Bartkutė Jolanta | Specialusis pedagogas | jolanta.bartkute@kpduc.lt |
Bastytė Renata | Surdopedagogas | renata.bastyte@kpduc.lt |
Dainienė Eglė Mikalina | Surdopedagogas | egle.dainiene@kpduc.lt |
Janavičiūtė Akvilė | Surdopedagogas | akvile.janaviciute@kpduc.lt |
Launikaitienė Irena | Surdopedagogas | irena.launikaitiene@kpduc.lt |
Martišiūtė Loreta | Surdopedagogas | loreta.martisiute@kpduc.lt |
Narkevičienė Vilma | Psichologas | vilma.narkeviciene@kpduc.lt |
Subačienė Lina | Specialusis pedagogas | Specialusis pedagogas |
Vilimienė Rasa | Socialinis pedagogas | rasa.vilimiene@kpduc.lt |
Virkutienė Jūratė Audronė | Surdopedagogas | jurate.virkutiene@kpduc.lt |
Šmitienė Dalia | Bendrosios praktikos slaugytojas | dalia.smitiene@kpduc.lt |

Specialisto pavardė, vardas | Pareigos, atliekamos funkcijos, specialieji reikalavimai pareigybei | El. paštas |
Lacitienė Violeta | Specialusis pedagogas, logopedas | violeta.lacitiene@kpduc.lt |
Lukšienė Aušra | Specialusis pedagogas, logopedas | ausra.luksiene@kpduc.lt |
Murauskaitė Simona | Kineziterapeutas | simona.murauskaite@kpduc.lt |
Piesliakaitė Rita | Masažuotojas | rita.piesliakaite@kpduc.lt |
Tamkūnienė Erika | Bendrosios praktikos slaugytojas | erika.tamkuniene@kpduc.lt |
Urbienė Lina | Specialusis pedagogas | lina.urbiene@kpduc.lt |
Sasnauskienė Daiva | Gydytojas | daiva.sasnauskiene@kpduc.lt |
Židžiūnaitė Greta | Ergoterapeutas | greta.zidziunaite@kpduc.lt |